Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Maria - 23 juni 2008 17:25

...and for the first time in two weeks I can finally breathe...

Av Maria - 23 juni 2008 17:14

var och såg Sex and the City igår med goa tjejer!

riktigt rolig film fylld med skratt, tårar och människor som skiter på sig (!) HAHA. vill ni veta vad det ska betyda så får ni nog allt ta å se filmen själva ! moahaha.


förövrigt så har denna dag varit trist och det enda jag har gjort är att jag var på gymmet å tränade i ca 1,5 timme (hej jag har inget liv).


imorgon blir det solning (tro det eller ej), men okej jag ska fuska, jag å Karin ska lägga oss i kärringgrillen i hela 20 minuter imorrn! vi gör detta eftersom moder natur har ju bestämt sig för att vädret ska vara dåligt, så här på sommarlovet liksom, och vi börjar känna oss väldigt bleka nu :S så vi får helt enkelt stå ut med att vi utsätter oss för ngt som höjer risken att få hudcancer, men hej..vill man vara fin så får man lida pin (kanske inte rätt tillfälle att använda den klyschan men WTF liksom) ! HAHA.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards