Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Maria - 9 juni 2008 18:08

eliten har gjort det igen, alltså bevisat sig vara bäst ! ;)  kul att vinna ett kilo vingummi xD haha


blev en runda på stan med karin (a k a Sarin xD), sara och elin, hittade inte ett rött armband som jag var på jakt efter men vad gör man liksom! ett tack till farmor som hade satt över 250 kr på mitt konto så jag kunde köpa det där armbandet som i slutändan blev guldigt. nu känns det dock inge vidare gött när kontoutdraget tells me 174 kr. men men, imorn måste jag betala ca 150 kr till Carro för så kallade "förfriskningar"!


Tjust Rehab sjukgymnastik är jävligt tråkig vill jag lova!  är väääääääldigt trött på att göra samma övningar 2 gånger i veckan och har gjort de nu i ca 6 månader, IT SUCKS ! men men nu blire snart avslutningsprov för knät, yeeey, undrar hur de går?! det får vi reda på i början av juli för lagom till sommarlovet så tar stefan semester, så nu är det upp till mig att träna ensam. som tur är så har man en snäll farfar som sa att han kanske kan betala ett tre månaders sommarkort till mig och det säger man ju inte nej till!


SOMMARLOV imorn, det gör livet lite lättare, även om det är tråkigt att träna!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards