Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg under mars 2009

Av Maria - 22 mars 2009 13:31

Idiot - gå å dö !

Av Maria - 20 mars 2009 18:42

Åh fy tusan va skönt med helg! Kan dock inte förstå vart veckorna tar vägen, allt går så fort, alldeles nyss började jag ju gymnasiet och VIPS så är det dags för studenten om ca 3 månader! Allt kändes ännu mer verkligt när vi idag fick info både om balen och studenten, väldigt spännande och fullspeckat schema båda dagarna!


Den här veckan har jag pluggat ovanligt mycket, både tisdag, onsdag och torsdag (sitter just nu å funderar på sexologi arbetet också faktiskt!). Känner mig sjukt effektiv, mycket mer än vad jag gjort sedan årskurs 1 på gymnasiet då jagh slutade gå in stenhårt! :O


Helgen blir chill med umgäng med familjen, träning, lite plugg och om vädret tillåter kanske en liten 9-håls runda på golfbanan! :D


Nej nu ska jag nog fortsätta med sexologin faktiskt och sen blir det middag och Let's Dance :)


Puss & Kram

Av Maria - 14 mars 2009 17:47

oj va dåligt det uppdateras! dels för att det är mycket annat att göra och sen när jag väl sitter vid datorn så blir det Facebook!


annars händer det inte så mkt, har varit sjuk i ca 3 veckor (förkyld med hosta osv.) och har nu äntligen kommit igång med träningen igen :D himla skönt måste jag säga!


fick ett kul samtal här i veckan, en förfrågan om att sitta med i en jury för en talangjakt, himla kul och givetvis tackade man ja! det hela äger rum den 27/3, så det är ca 2 veckor kvar!


På torsdag är det exakt 3 veckor kvar till det att jag fyller 18,jippie! som jag har längtat! det kommer firas med att dagen efter hoppas jag att mamma och pappa tillåter mig att bjuda hem lite kompisar, så ska vi äta lite gott och sedan blir det krogen en sväng!


ikväll blir det bara att chilla, sen måste man ju se finalen i melodifestivalen, känns ju dumt annars eftersom jag har följt det i innan liksom (A) jag vet att folk tycker att det är töntigt med melodifestivalen, men jag tycker att det är något särskilt med det där att se framträdandena, scenkläderna och pausunderhållningen, sen kanske det har att göra med mysfaktorn det blir med hela familjen samlad för en gångs skull! Så vi ska ladda med god mat, kaffe och lite godis, sedan är det full fart!


Puss & Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Släng in ett meddelande!


Ovido - Quiz & Flashcards