Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg under oktober 2008

Av Maria - 24 oktober 2008 19:08

Sjukt skönt med höstlov vill jag lova!

Veckan som gick har gått åt till och plugga arslet av sig! Hade filosofiprov idag, det var väldigt jobbigt och svårt, tror inte att det blir något omprovspraty för min del dock! Vilket känns bra!


Vi fick Ikenstein att rodna som fan på engelskan idag, haha, det var nästan lite gulligt, men bara nästan!


När jag kom hem från skolan blev det att...plugga. Jag skrev klart min samhällsuppsats och min religionsuppsats! Känns sååå skönt nu!


Kusinen min har åkt på utlandstjänst till Bosnien nu, hoppas allt går bra för honom. Imorn ska jag och mamma till Tjust Rehab och träna, det är fan två veckor sen sist och allt på grund av den där jävla infektionen i ljumsken >.<


På söndag åker jag och lillasyster till Vittsjö, ska bara vila upp mig, åka till Köpenhamn med farmor och försöka träffa Soffe en sväng!

Om 45 min börjar Idol, GO ALICE!!

Av Maria - 18 oktober 2008 12:52

härliga dagar just nu...eller inte! de e bara plugg, plugg och återigen plugg! fritid vad är de liksom ? :O det är inget som någon i SP06A har ngn kunskap om i alla fall!

filosofi prov nästa fredag...ajajajajaj :S inte enkelt alltså!

men nu är bara å hålla ut, en vecka till sen är det höstlov, vilket ska bli jävligt skönt! blir å åka ner till farmor och farfar i skåne för att vila upp sig lite och för att ta hand om dem lite :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Släng in ett meddelande!


Ovido - Quiz & Flashcards