Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg under juni 2009

Av Maria - 4 juni 2009 08:49

All arbete är klart, betygen är satta, kurserna är avslutade, vad i hela friden ska man göra fram tills den 12/6 ? Det är ju för tusan mer än en vecka kvar och jag är redan rastlös och uttråkad ! Det är en himla tur att man har planer över hela sommaren och det kommande året, annars hade jag f*n börjat klättra på väggarna tror jag !

 Så nu är det bara chill med kompisar, klassen och annat folk ända fram till studenten, då det ska bli väldigt trevligt att släkt och vänner kommer hit! :D Har sett fram emot den dagen hur länge som helst känns det som!


Balen var i lördags också, måste säga att man känner sig väldigt högtidlig i snygg uppsättning och en klänning som man knappt kan andas i (eller riktigt så illa var det inte, men efter en tre-rätters middag så . . .haha) Ikväll blir att vara "barnvakt" åt mina monster till småsyskon eftersom mamma och pappa dra till Stockholm för att se Bruce Springsteen och lämnar alltså oss till vårt öde, haha!


Puss & kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Släng in ett meddelande!


Ovido - Quiz & Flashcards