Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg under september 2010

Av Maria - 15 september 2010 21:48

ja det var jättelänge sedan jag skrev något sist och det beror på en rad olika saker! under sommaren har det bara varit jobb, jobb och återigen jobb för att sedan börja universitetsutbildning den 23 augusti där det har varit 3 intensiva första veckor (inkluderat 2 veckors nollning, som nog är bland det roligaste jag varit med om!). en annan anledning är nog att jag ett tag tänkte lägga ner bloggen helt och hållet, men så blev det alltså inte!


nu har jag flyttat ifrån Västervik (återigen), men flytten blev inte så väldans lång då jag blev antagen till lärarprogrammet på Linköpings Universitet. hittills trivs jag otroligt bra, har träffat många otroligt bra människor, har världens gulligaste tutor och bästa klass. nästa vecka ska vi ut på 2 veckors VFU vilket ska bli oerhört spännande (mest eftersom jag gick ett teoretiskt program på gymnasiet) och hoppas verkligen att min handledare och den personens klass är lika bra som jag förväntar mig! jag fick VFU plats i Vimmerby, så jag bestämde mig för att bo hos mina föräldrar i Västervik i 2 veckor då det är närmre än från Linköping.


Puss & Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Släng in ett meddelande!


Ovido - Quiz & Flashcards