Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg under februari 2009

Av Maria - 28 februari 2009 11:11

dålig uppdatering nu känner jag! skulle kunna skylla det på att det dels är mycket i skolan men även eftersom jag har blivit beroende av Facebook :O när hände det liksom? jag som aldrig ens skulle skaffa det och nu är jag fast >.< som det kan gå!


idag är det min namnsdg :) firas inte på något speciellt sätt! ska ut till Almvik strax gör att fixa lite med min balklänning, iiih!

ikväll är det givetvis melodifestivalen som gäller, massa roligt!


Puss & Kram

Av Maria - 15 februari 2009 12:37

helg igen, och lov hela veckan som kommer! så himla skönt.

ligger fullt med snö just nu och kallt som tusan är det med!

dock så åker jag till Frankrike imorn (taxin kommer 4.35 >.<) ska dit för å hälsa på familjen Doherty :) pappa pratade med Jim igår och tydligen ska vi åka till IKEA en dag xD haha, för jag har ju alldrig varit på ett sådant varuhus eller så :O


i fredags bjöds det på fest i Gunnebos Folkets Hus med temat FÄRG.

vi började med förfest hemma hos Johanna sedan åkte vi bussen till Gunnebo! inte så rolig middag men det var roligt att dansa efteråt!

händelserik kväll på fler än ett sätt (brännskada på armen, gråt, kärleksgnabb på flera håll etc.) kan väl dock säga att detta är ju inte direkt ovanligt på stora fester, det fanns ju även de som nästan söp sig helt medvetslösa som har tur att de har bra kompisar som tar hand om dem(nämner inga namn men det var fler än en person! )

 tog buss hem vid typ 10 i ett, det var dock en idiot på bussen som höll låda hela vägen in till Västervik >.< skönt att komma hem sedan till en varm säng!


idag ska jag försöka packa klart min resväska och så blir det att dra till gymmet en sväng!


Även ett stort grattis till Helena Johnsson som tog guld i skidskytte! Riktigt bra gjort!


Puss och Kram

Av Maria - 7 februari 2009 22:56

åh va roligt att min granne lyssnar på så jävla hög musik att man inte ens kan koncentrera sig >.<  klockan är fan 11, och det ska vara tyst vid 10 ! gaaah. möjligt att jag låter som en gammal tjurig tant, men då får jag ta det xD haha.


dagen har varit så jävla chill! gick upp vid tp 10 och sen segade jag omkring i pyjamasen ganska länge innan jag tog en sväng ner på staden där jag mötte Sarah och Älin! hade trevligt med en liten fika å så :)


kvällen bjöd på melodifestival! sög ju dock att Tick Tock inte gick vidare, varken till final eller andra chansen! :/ Nina rockar ju för tusan!


 imorrn måste det verkligen bli en tur till Tjust Rehab, skulle ha åkt dit efter skolan i fredags men jag blev så himla trött när jag kom hem så det blev aldrig så! :O borde även börja kolla lite på religionen som jag har prov i på onsdag :)


funderar på å sova nu, MEN nej just det; min granne är pissjobbig och spelar dunka dunka >.<


Puss och Kram



Av Maria - 6 februari 2009 19:42

vilken skön känsla jag har just nu, och då menar jag på ett icke-perverst sätt. känns skönt att ha gjort provet på moralfilosofin så nu har vi bara en del kvar på kursen :O shit va snabbt det gick liksom! känns även skönt eftersom av de tre kurserna som slutade efter höstterminen så har jag fått MVG i alla :) sånt blir man lycklig av!


sedan är det ju inte helt fel att man är ledig nästa fredag för att sedan vara ledig i en vecka som ska spenderas i Frankrike. Sportlovet ska börjas med dunder å brak; det är nämligen Springbreak fest i Gunnebos Folkets Hus. wihoo, party like a rockstar!


fick ett sånt ryck i helgen och har nu bokat saunan för SP06A och B:s räkning och ska ha lite party party där den 24 april!


idag fick vi ju även hämta våra studentmössor så nu känns det hela ännu mer verkligt, att vi faktiskt ska ta studenten den 12 juni 2009 !


nu blire snart Let's Dance och ska nog unna mig lite glass med kolasås till !


Puss och kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Släng in ett meddelande!


Ovido - Quiz & Flashcards