Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg under maj 2009

Av Maria - 3 maj 2009 00:11

jag uppdaterar bloggen väldigt dåligt vilket har med två saker att göra, nämligen; 1. jag har väääldigt mycket att göra, 2. jag skriver när jg verkligen känner att jag vil (vill inte bara slänga in ett random inlägg).


det är mycket som händer inom den närmaste månaden. studentskiva, ngn annan fest, balen etc. i torsdags var det valborg vilket var väldans trevligt, kvällen/natten avslutades på ett ytterst mysigt och trevligt sätt hemma :)


blev glad idag eftersom jag fick reda på att min mormor och morfar faktiskt ska komma på min student, det trodde jag verkligen inte att de skulle! det blev ett bra plåster på såret efter en USEL niohåls runda på golfbanan idag, spelade tyo det sämsa jag gjort nu under våren, även om jag gjorde par på typ det sjunde hålet, då blir man glad :D


på måndag bär det av till Berlin med klassen och parallellklassen, det ska bli mucho trevligt! imorn är det dock söndag och då blir det träning, packa inför resan och kanske att jag åker till golfbanan för att se hur det går för min bror i goltävlingen som han ska spela imorn!


Puss & Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Släng in ett meddelande!


Ovido - Quiz & Flashcards