Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg under juli 2008

Av Maria - 23 juli 2008 20:47

dagar som den här så suuger det verkligen att jobba.

solen skiner ordentligt för första gången på jäääättelänge men istället för att följa med mama och syster till stranden så blev de ju att dra på sig jobbekläderna och sticka å jobba. och på jobbet blir det ju som en jävla bastu ungefär, fy fan va svettigt!


när man kommer hem är de ju ingen idé att åka iväg å bada eller ngt för då är det ju redan kväll :(

Av Maria - 23 juli 2008 00:00

haha oj vad jag har blivit seg på att skriva nya inlägg här..

har ingen bättre förklaring än att jag helt enkelt inte orkar sätta igång datorn om kvällarna när jag kommer hem från jobbet :O :S shit, tänk att man är så här trött efter en halv sommars arbete och sedan vet med sig att man har ett helt liv framför sig där man ska slita häcken av sig ! :O ingen ljuv musik för mina öron inte.


förövrigt så händer ingenting i livet, mer än att jag nu har bestämt mig för att börja spela golf på allvar! jag kände att jag behöver ha någon sport annars lär jag bli galen snart...

Av Maria - 13 juli 2008 13:33

haha efter att ha varit ute varenda vis-kväll (efter att man har slitit på jobb) så känner man sig inte helt på topp xD haha


i fredags fick jag för första gången känna på som servitris hur det är att få en springnota :S typ det värsta evah! innan detta så hade jag tänkt att ngn gång i mitt liv ska jag prova på det själv, men inte nu längre, nu när jag vet hur man som servitris känner sig då ! för övrigt så var två tanter och en gubbe i 60 års åldern som smet och deras nota var på 330 spänn, så den dagen gick all dricks åt till att betala av den men det saknades fortfarande ca 200 kr. inte kul alls !


ikväll blir förmodligen bio med tjejerna! Mamma Mia! som jag har längtat efter att få se den filmen :D yees!

Av Maria - 9 juli 2008 20:07

känner mig fruktansvärt sliten!

det enda som hinns med om dagarna är att slita häcken av sig på jobbet!

imorn börjar VIS-festivalen, det blir ju både kul och jobbigt! kul eftersom det kommer mkt turister hit, jobbigt eftersom vi kommer få springa och slita som tusan på jobb ! :S


Av Maria - 6 juli 2008 16:08

tjolahopp va de va länge sedan jag skrev ett inlägg senast :S

det beror dels på att jag inte ORKAT sätta igång datorn efter jobbet men även eftersom det verkligen inte har hänt ngt spec spännande :O


fast i onsdags firade vi att Ellen har kommit hem! det gjorde vi med grillning och mys på Lysingsbadet ! en väldigt bra kväll :D


jag har jobbat torsdag, fredag och lördag nu. påminn mig om att ALDRIG bli servitris på allvar när jag gått ut skolan för det är verkligen inte alls kul ! gamla gubbar som taffsar, en chef som är på en och tjatar hela tiden (fast det bara är ens andra dag!) det enda roliga är att medarbetarna är hur goa som helst (både servitriser och kökspersonalen, utan dem hade man ju blivit lite smått galen). i fredags var det ganska roligt på jobbet dock! fet var tack vare 4 danska killar som höll låda haha de ville att jag skulle följa med de till palladium på kvällen, de ville dansa med mig, de ville bjuda mig på en drink när jag slutat jobba samt att de sjöng sånger om mig stup i kvarten xD haha jävligt sköna grabbar från Köpenhamn (det skadar ju inte heller att man fick en fin summa dricks från dem och att den ene killen var SUPERSNYGG :D)


passar min syster just nu eftersom mamma och pappa var på Springsteen konsert på Ullevi igår och snäll som man är så går man ju med på att passa sina småsyskon (A)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Släng in ett meddelande!


Ovido - Quiz & Flashcards