Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg under april 2011

Av Maria - 17 april 2011 10:06

Allt känns jobbigt just nu, tur man har en så underbar mamma som kör upp hit över eftermiddagen för att muntra upp mig! <3


Av Maria - 16 april 2011 11:32

Jag måste sluta kolla på filmer, serier osv där de kysser varandra en massa! Det på minner om för många minnen och påminner mig om vad jag inte har som jag vill ha...

Av Maria - 15 april 2011 19:27

Ibland är det otroligt ensamt och nästan lite ledsamt här. Dagar då jag helst av allt bara vill åka hem till Viken och mysa med familjen! Inte hjälper det heller när pappa ringer å vill snacka lite och berättar att de ska grilla å dricka gott vin ikväll :/ men inte så mycket att göra åt dessvärre, bara 6 dagar kvar till jag faktiskt får åka hem och det i över en vecka! Känner att breaket kommer väldigt lämpligt, har både hemlängtan och är otroligt skoltrött.

Ska försöka muntra upp mig själv, frågan är bara hur!?


Puss & kram

  Gammal bild från typ 2006 eller 2007

Av Maria - 14 april 2011 21:36

Ibland känns allt jobbigt och jag känner mig dålig.

Av Maria - 13 april 2011 08:52

Halloj!

Känns skönt att veta att våren är på väg även om det kanske inte känns som så just idag med endast fyra plusgrader och regn! En trip till London skulle inte sitta helt fel, eller varför inte en liten solsemester? Men det är livet för en student; plugg och dåligt med pengar, så den där resan får nog vänta till i typ augusti precis innan Nolle-P drar igång. Blir dock lite ledig veckan efter påsk vilket känns skönt men då ska jag ändå plugga, fast hemifrån Västervik!


Idag är det en föreläsning som står på schemat och efter det ska jag hem och läsa tre kapitel ur Lärande i praktiken, vilket kanske inte är världens mest roliga bok men ack så nödvändig för att klara tentan i slutet av maj tydligen. Helgen kommer också mest bestå av plugg (fick tillräckligt av fest i lördags på min 20-års fest haha) men på lördag kväll ska jag laga mat till sittningen som ska va på HG och det ska bli riktigt roligt!


Men nu är det nog dags att klä på mig och så vidare om jag inte ska missa den här föreläsningen!


Puss & kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Släng in ett meddelande!


Ovido - Quiz & Flashcards