Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg under mars 2011

Av Maria - 26 mars 2011 11:23

  Saknar min familj, även mina syskon! Men nästa helg åker jag hem i alla fall!       Min nya familj!

Av Maria - 26 mars 2011 11:15

En lördag med helt underbart väder men gissa vad jag måste göra? PLUGGA! Har tenta på torsdag och det är min första salstenta så det känns lite nervöst, men jag är glad att jag inte har en sån ångest som vissa andra i min klass har till exempel. Så tanken är att jag ska gå å diska min frukostdisk och sedan klä på mig för at bege mig mot stadsbiblioteket, som är väldigt fint faktiskt, kanske kan hitta en plats där solen lyser in så känns det nästan som att vara utomhus!? haha.


Måste röra på påkarna nu!


Ciao.

Av Maria - 12 mars 2011 13:41

  

Av Maria - 12 mars 2011 13:26

Tur att jag skriver så mycket i min blogg känner jag...har inte tänkt på det helt enkelt, men på sistone har jag kännt att det skulle vara skönt att börja skriva igen, mest för att avreagera mig!


Har snart bott 7 månader här i Linköping och det är som med det mesta, nämligen att det går upp å ner. Ena stunden känner jag att jag har många fina vänner som jag kan lita på för att i nästa sekund känna mig ensammast i världen ungefär. Kanske är jag larvig och nojjig men kanske är det som så att tidigare erfarenheter har ärrat mig? Ibland får jag även en känsla att av folk i min basgrupp snackar skit om mig, vilket kanske återigen kan kopplas till högstadiet osv. Jag kanske är en person som är svår att tycka om? Jag vet att jag är högljudd, envis och har en stark åsikt men jag ser mig ändå som en ganska rolig och avslappnad människa...kan bara hoppas att det blir bättre ju längre utbildningen går, har ju trots allt ca 4 år kvar!


Sitter å kollar på vintersport, en vanlig aktivitet under helgerna. Tyvärr tog inte Helena Ekholm sin tredje VM-medalj, det är ca 45 minuter kvar till herrarnas masstart så vi får se om Björn Ferry kan slå till och kanske rent av knipa en medalj?!


Ikväll ska vi ha "klassfest" och det ska bli grymt roligt! Finns ju en del roliga människor i klassen så vi kan ju räkna med en galen kväll   


Puss & kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Släng in ett meddelande!


Ovido - Quiz & Flashcards