Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg under januari 2010

Av Maria - 10 januari 2010 22:45

Uppdaterar dåligt för tillfället, det beror nog mest på att min dator har varit kvar i England medans jag varit hemma i Viken! Men i onsdags åkte jag och mina syskon till England för att dels hämta hem alla mina saker. Och vilken resa det blev sen! Vi skulle ha tagit en buss från Heathrow kvart i 8 men ungefär då fick vi gå av planet, haha! Så pappa fick ringa runt som en tok för att hitta ett hotellrum till oss så vi fiock två nätter i London istället för en som Jim och Mel bjöd oss på. Tiden i London spenderades i tunnelbanan, på Oxfordstreet och Regentstreet sen i fredags tog vi tåget ner till Portsmouth där jag träffade Ahad, hennes bror Saad och hennes kompis lite snabbt och sedan kom den tråkiga delen: nämligen att packa allt! >.< Fy så tråkigt. Igårmorse sa vi hejdå till Mel och Leon innan Jim skjutsade oss till busstationen  där vi även sa hejdå till honom, vilket var lite känslosamt för mig eftersom jag inte vet när jag får träffa dem igen :/ men Only time will tell, antar jag!


Idag var en bra dag, mer än så säger jag inte :) imorn ska jag träffa mina babes och sedan ska jag iväg och kolla på ett studentrum som jag hoppas på att kunna hyra f.r.o.m den första februari! Sedan måste jag packa klart mina väskor för vid midnatt bär det av till Arlanda med grabsen haha, först flyger vi till Moskva för att vänta där i x antal timmar innan vi flyger vidare till Bangkok!


Men nu ska jag bädda ut min älskade bäddsoffa och sedan blir det att sova!


Puss & Kram  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Släng in ett meddelande!


Ovido - Quiz & Flashcards