Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Maria - 7 juni 2008 18:35

gosh I can't seem to catch a break

Av Maria - 7 juni 2008 18:07

imorse vaknade jag glad eftersom jag visste att jag skulle ut å sola å bada på löga med Sarah och David! men när man precis varit i å badat första gången så ringer min pappa å säger att de behöver hjälp på Harrys NU, men inte fan orkar man åka hem å byta om å fräscha till sig snabbt som fan för att sedan dra dit å jobba i några timmar å bli hur ofräsch som helst :O


så nu kommer kvällen vara jäääätterolig eftersom både mamma å pappa är typ sura på mig för att jag inte tog chansen att jobba när jag fick den ! men jag vill nog ha lite bättre framförhållning, och för den delen så hade jag ställt in mig på att börja jobba ngn gång i juli :S men nu måste jag kanske jobba nästa helg istället, jaaaaaa va kul när alla tar studenten å shit xD haha


nu ska jag tröstäta, buhu, och glo på ngn blödig chickflick typ Pretty Woman eller Dirty Dancing ! och framför allt så ska jag hålla mig undan mamma å pappa för jag orkar fan inte få en utskällning till alltså :/

Av Maria - 7 juni 2008 01:13

Sluta aldrig hoppas

sluta aldrig be

sluta aldrig drömma

Under kan ju ske 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards