Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Maria - 12 juni 2008 17:59

förmodligen sista gången som jag har sjukgymnastik :D för nu åker stefan på semester och när han kommer tillbaka så är det avslutningsprov för knät som gäller ! det känns bra, fast lite läskigt att inte ha ngn mer sjukgymnastik sedan även om jag har klagat på den de senaste veckorna xD haha fast man kan väl få ha blandade länslor gällande en sån sak :D


för övrigt så har dagen inte varit särskilt spec. åt lunch på corner med mamma (jag åt kycklingfilé m. potatismos mums!) sedan gick jag vidare till Harrys, ska jobba mitt första pass på lördag (skoj...tror jag) och jag invigt sommaren for real nu: åt svenska jordgubbar med mjölk, det finns ju inge bättre alltså! mumsfilibabba!


jag är lite sur också, eftersom jag har tankarna på Hultan där jag kunde varit just nu om inte min far hade varit så förbannat tjurskallig >.< och jag slår vad om att nästa år så lär väl studenten va under hultan och så lär det väl inte vara några bra band heller :O men men, det är smällar man får ta!


känner mig väldigt upprymd ock när jag tänker på att vi den här tiden (ungefär) nästa år så ska jag ta studenten! wihoo, kan knappt tro det! ska väl inte ta ut ngn vinst i förväg eftersom jag faktiskt har ett jobbigt år kvar med projektarbete å en massa annat skojsigt! men om man håller sig fokuserad på studenten och nästa sommar, då det förmodligen bär av till England eller Frankrike, så går allt mkt lättare tror jag :D


dagens låt - Brolle Jr, Watching the stars


:*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards