Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Maria - 11 juni 2008 21:51

Oj vad jag har hittat på en massa idag...haha eller inte!


för det första så gick jag inte ur sängen förrän klockan var halv 1 (!) oops! sedan åt jag frukost glodde på reprisen av Sverige matchen, sedan satte jag mig vid datorn å nördade å redigerade lite bilder tills klockan var halv 6 skulle jag tro xD haha! då blev de en dusch och sedan gick jag ut en liiiiiten sväng xD och nu ikväll har de varit å glo på fotboll för hela slanten!

imorn blire dock ändring för då måste jag vara på Tjust Rehab kl halv 10, jaa va kul, eller inte. sen vet man inte vad som händer resten av dagen :/ men ngt borde jag väl kunna hitta på xD


funderar allvarligt talat att gå å lägga mig nu, eller borde jag glo på en film? de e frågan :O


:*

Av Maria - 11 juni 2008 14:24

Då var det äntligen sommarlov! Väldigt skönt, fast nu sitter jag här första dagen på lovet och frågar mig själv: hmm vad ska jag hitta på? Så himla typiskt att lagom till lovet så blir vädret sämre (?) WHYY!? hade de varit soligt hade jag givetvis dragit ut ngnstans för å sola å bada, men istället så blåser det typ som en halv orkan ute, är molnigt och så har det regnat i natt, bajs på de liksom :/ 


EM-premiär igår för Sverige, det var inte många som hade särskilt stora förhoppningar; varken på laget i sig eller på Ljungberg som kapten! Men en sak har jag lärt mig i alla fall: att lagom till mästerskap så brukar landslaget och Ljungberg blir så bra att de förvånar alla lika mkt varje gång! Det gillar vi! Så jag måste nog säga att även om Ljungberg inte är den som gör flest mål eller är särskilt stark när det kommer till närkamper och även om han blir skadad väldigt lätt, så måste jag nog ändå säga att han är min favorit spelare (ni som tror att det är pga utseendet kan ju få tro det, men jag tkr ärligt att han är en bra spelare)!

Jag säger bara GO LJUNGBERG och Sverige!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards