Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Maria - 18 juni 2008 22:49

det hade ju räckt med en likamatch, nej men då går hela svenska fotbollslandslaget å förlorar vilket de inte gjort ett ganska bra tag! grabbar, inte den bästa matchen att förlora :/


samtidigt så kan man ha lite förståelse och tycka att det lilla landet Sverige med sina 9 miljoner invånare, ändå gjort hyffsat bra ifrån sig! både i den här turneringen och alla andra turneringar som Lagerbäck har kvalificerat de till. det här är en fråga om blandae känslor hos mig i alla fall. Jag är grymt besviken just nu, men i det hela så känner jag att vi borde vara ganska så nöjda med våra svenska fotbollsgrabbars insats i EM 2008!


Extra plus till Ljungberg (som håller trots 31 bast och har haft skador i varenda litet skrymsle av kroppen), Mellberg som lyckas spela bra som back (även om de andra tre backarna i linjen är totalt värdelösa) och sist men inte minst: Isaksson (som gör en bra match både idag och som även spelade bra mot spanien i lördags, han kan ju inte hjälpa att det brister i den svenska backlinjen)!


Nu ska jag fortsätta heja på laget, för nu börjar kvalet till nästa VM! och visst vore det såååå mycket bättre att gå vidare i ett VM än ett EM? personligen tycker jag det i alla fall :D

Av Maria - 18 juni 2008 12:30

Haha, jag kanske tränade lite för hårt igår och det säger jag med tanke på den FRUKTANSVÄRDA träningsvärken jag i armar och mage xD haha

men det är helt okej ändå för jag ska fortsätta träna lika hårt så det är lika bra att vänja sig :D


tråkig dag för övrigt, har inte gjort ett piss!

ska hämta lillasyster vid 3 och ikväll är det fotboll: HEJA SVERIGE!


FÖR VI ÄR SVENSKA FANS ALLIHOPA ! ! !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards