Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Direktlänk till inlägg 18 juni 2008

dåligt Sverige, riktigt dåligt

Av Maria - 18 juni 2008 22:49

det hade ju räckt med en likamatch, nej men då går hela svenska fotbollslandslaget å förlorar vilket de inte gjort ett ganska bra tag! grabbar, inte den bästa matchen att förlora :/


samtidigt så kan man ha lite förståelse och tycka att det lilla landet Sverige med sina 9 miljoner invånare, ändå gjort hyffsat bra ifrån sig! både i den här turneringen och alla andra turneringar som Lagerbäck har kvalificerat de till. det här är en fråga om blandae känslor hos mig i alla fall. Jag är grymt besviken just nu, men i det hela så känner jag att vi borde vara ganska så nöjda med våra svenska fotbollsgrabbars insats i EM 2008!


Extra plus till Ljungberg (som håller trots 31 bast och har haft skador i varenda litet skrymsle av kroppen), Mellberg som lyckas spela bra som back (även om de andra tre backarna i linjen är totalt värdelösa) och sist men inte minst: Isaksson (som gör en bra match både idag och som även spelade bra mot spanien i lördags, han kan ju inte hjälpa att det brister i den svenska backlinjen)!


Nu ska jag fortsätta heja på laget, för nu börjar kvalet till nästa VM! och visst vore det såååå mycket bättre att gå vidare i ett VM än ett EM? personligen tycker jag det i alla fall :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

VFU

Av Maria - 19 oktober 2011 13:11

Började min praktik den här veckan och det känns väl bra antar jag men är lite besviken på att jag bara har 4 engelska lektioner i veckan...mest med tanke på att jag ska hålla i 40 timmars undervisning i veckan :O jo men tjena!   Har bråkat med p...

Av Maria - 11 oktober 2011 10:30

Precis som sist så känns det långsamt bättre. Det som gäller är att hålla sig sysslosatt så inte tankarna går till älskling hela tiden. Igår var det jobb som gällde (gjorde grekisk sallad till 80 pers >.<) och idag ska jag skriva en litterär up...

Av Maria - 10 oktober 2011 23:30


Från vår romantiska middag i fredags <3  

Av Maria - 10 oktober 2011 13:20

Läste något bra igår: det bästa med långdistansförhållanden är känslan när man äntligen ses och allt känns så bra, men det gör lika ont varje gång man skiljs åt igen eftersom man inte vet när man kan ses nästa gång, jobbigt att sitta på ett tåg i 5,5...

Av Maria - 15 september 2011 11:29


  Idag är en bra dag för om några timmar får jag träffa älsklingen <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards