Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Direktlänk till inlägg 23 juni 2008

bra film

Av Maria - 23 juni 2008 17:14

var och såg Sex and the City igår med goa tjejer!

riktigt rolig film fylld med skratt, tårar och människor som skiter på sig (!) HAHA. vill ni veta vad det ska betyda så får ni nog allt ta å se filmen själva ! moahaha.


förövrigt så har denna dag varit trist och det enda jag har gjort är att jag var på gymmet å tränade i ca 1,5 timme (hej jag har inget liv).


imorgon blir det solning (tro det eller ej), men okej jag ska fuska, jag å Karin ska lägga oss i kärringgrillen i hela 20 minuter imorrn! vi gör detta eftersom moder natur har ju bestämt sig för att vädret ska vara dåligt, så här på sommarlovet liksom, och vi börjar känna oss väldigt bleka nu :S så vi får helt enkelt stå ut med att vi utsätter oss för ngt som höjer risken att få hudcancer, men hej..vill man vara fin så får man lida pin (kanske inte rätt tillfälle att använda den klyschan men WTF liksom) ! HAHA.

 
 
Karin

Karin

23 juni 2008 22:21

"kärringgrillen", hahah. men vad ska man ta sig till liksom?

http://pupiller.blogg.se

 
Ingen bild

Maria

23 juni 2008 22:47

haha nej jag menart! det är ju bara så att man känner sig liiite fräschare :D

 
Sara

Sara

23 juni 2008 23:40

Filmen var jättebra ! Vi fyra får hitta på något mer snart :)

http://aagoraphobia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia

25 juni 2008 11:55

ja det klart att vi måste ! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

VFU

Av Maria - 19 oktober 2011 13:11

Började min praktik den här veckan och det känns väl bra antar jag men är lite besviken på att jag bara har 4 engelska lektioner i veckan...mest med tanke på att jag ska hålla i 40 timmars undervisning i veckan :O jo men tjena!   Har bråkat med p...

Av Maria - 11 oktober 2011 10:30

Precis som sist så känns det långsamt bättre. Det som gäller är att hålla sig sysslosatt så inte tankarna går till älskling hela tiden. Igår var det jobb som gällde (gjorde grekisk sallad till 80 pers >.<) och idag ska jag skriva en litterär up...

Av Maria - 10 oktober 2011 23:30


Från vår romantiska middag i fredags <3  

Av Maria - 10 oktober 2011 13:20

Läste något bra igår: det bästa med långdistansförhållanden är känslan när man äntligen ses och allt känns så bra, men det gör lika ont varje gång man skiljs åt igen eftersom man inte vet när man kan ses nästa gång, jobbigt att sitta på ett tåg i 5,5...

Av Maria - 15 september 2011 11:29


  Idag är en bra dag för om några timmar får jag träffa älsklingen <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards