Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Direktlänk till inlägg 28 november 2009

Framgång

Av Maria - 28 november 2009 18:20

Gick in till "city centre" idag för att köpa de sista julklapparna, men jag visste inte riktigt vad! Hittade dock rätt fort de perfekta julklapparna till mamma och Leon. Sedan köpte jag till tre av mina bästa vänner men kom på när jag kom hem att jag faktiskt har kvar att köpa till en person, så det får jag ordna antingen imorgon eller nästa vecka. Kollade även efter en resväska och även där hittade jag vad jag letade efter så nu ska jag bara köpa den, haha! Skämde även bort mig själv och köpte två nattlinnen i siden som iofs bara kostade £7 samt nässpray så jag kan andas igen.


På vägen till stan såg jag en tjej som var klädd i jeans, vinterjacka, vantar, halsduk och hör å häpna: FLIPFLOPS! I slutet av november liksom! Begriper mig inte riktigt på engelsmän när det kommer till klädsel


Sitter å lyssnar på den nya Leona Lewis skivan som heter "Echo" och den är grymt bra! Precis som hennes första album som jag förövrigt hade lyssnat sönder om det inte vore som så att jag har lagt in den på iTunes haha.


Nu ska jag fortsätta lyssna på skivan och slå in Leons julklapp tror jag (i brist på annat att göra!).


Puss & Kram




 
 
Ingen bild

Vi i Västervik

29 november 2009 10:43

Julstämningen har anlänt, första ljuset är tänt och julskyltningen börjar om 1 timme.

Slå det om du kan

 
Ingen bild

Maria

29 november 2009 13:46

kul för er då! själv sitter jag här och glor på regnet, ska fika med Ahad vid halv tre och det får nog bli en chai latte eftersom det faktiskt smakar lite "juligt", det är nog det närmaste första advent firning jag kommer! Men tar igen det när jag kommer hem :D

 
Ingen bild

Daddy

29 november 2009 17:56

Regn, grått riktigt juligt, Adventskalendern är laddad du har 20 dagar att ta igen när du kommer hem, ser fram mot det!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

VFU

Av Maria - 19 oktober 2011 13:11

Började min praktik den här veckan och det känns väl bra antar jag men är lite besviken på att jag bara har 4 engelska lektioner i veckan...mest med tanke på att jag ska hålla i 40 timmars undervisning i veckan :O jo men tjena!   Har bråkat med p...

Av Maria - 11 oktober 2011 10:30

Precis som sist så känns det långsamt bättre. Det som gäller är att hålla sig sysslosatt så inte tankarna går till älskling hela tiden. Igår var det jobb som gällde (gjorde grekisk sallad till 80 pers >.<) och idag ska jag skriva en litterär up...

Av Maria - 10 oktober 2011 23:30


Från vår romantiska middag i fredags <3  

Av Maria - 10 oktober 2011 13:20

Läste något bra igår: det bästa med långdistansförhållanden är känslan när man äntligen ses och allt känns så bra, men det gör lika ont varje gång man skiljs åt igen eftersom man inte vet när man kan ses nästa gång, jobbigt att sitta på ett tåg i 5,5...

Av Maria - 15 september 2011 11:29


  Idag är en bra dag för om några timmar får jag träffa älsklingen <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards