Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Maria - 28 november 2009 18:20

Gick in till "city centre" idag för att köpa de sista julklapparna, men jag visste inte riktigt vad! Hittade dock rätt fort de perfekta julklapparna till mamma och Leon. Sedan köpte jag till tre av mina bästa vänner men kom på när jag kom hem att jag faktiskt har kvar att köpa till en person, så det får jag ordna antingen imorgon eller nästa vecka. Kollade även efter en resväska och även där hittade jag vad jag letade efter så nu ska jag bara köpa den, haha! Skämde även bort mig själv och köpte två nattlinnen i siden som iofs bara kostade £7 samt nässpray så jag kan andas igen.


På vägen till stan såg jag en tjej som var klädd i jeans, vinterjacka, vantar, halsduk och hör å häpna: FLIPFLOPS! I slutet av november liksom! Begriper mig inte riktigt på engelsmän när det kommer till klädsel


Sitter å lyssnar på den nya Leona Lewis skivan som heter "Echo" och den är grymt bra! Precis som hennes första album som jag förövrigt hade lyssnat sönder om det inte vore som så att jag har lagt in den på iTunes haha.


Nu ska jag fortsätta lyssna på skivan och slå in Leons julklapp tror jag (i brist på annat att göra!).


Puss & Kram




Av Maria - 28 november 2009 00:30

Såg nyss på "My sister's keeper" ocoh fy tusan vad jag tjöt!  Riktigt bra men sorgsen film som faktiskt har ett bra budskap. Förut skrev jag att jag skulle gå å lägga mig direkt efter Coronation Street men det var så himla konstigt för ena stunden hade jag en blixtrande huvudvärk och sen mådde jag så illa att jag trodde jag skulle spy och sedan så hade helt plötsligt allt försvunnit! Mel tror att jag har svininfluensan, men det vägrar jag tro haha. Jag har bestämt mig för att jag inte har det, punkt slut. Har ju inte vaccinerat mig än eftersom jag är i England men hade väl tänkt göra det nu när jag faktiskt flyttar hem igen. Som tur är så har mina 3 knäoperationer tagit bort min rädsla för nålar och sprutor! Så det är i alla fall en positiv sak med skadan, haha.


Imorgon händer inget speciellt (som vanligt kanske jag borde tillägga), ska dra mig in till stan för att kolla efter en resväska, köpa de två sista julklapparna (!) och funderar på att köpa nässpray eftersom jag i nuläget knappt kan andas! Har gått från att igår och nästa hela dagen idag bara vara täppt i högra näsborren till att nu vara helt igentäppt  


Ska kanske sova nu, men de senaste dagarna har jag haft jättesvårt att somna om kvällarna och jag vet inte riktigt varför! Men kanske det beror på att jag tänker på vad som sker om cirka 3 veckor!? Nämligen att jag flyger hem och sedan stannar där !!!


Men nu ska jag i alla fall göra ett ärligt försökt till att somna !


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards