Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Maria - 25 november 2009 12:21

Ja igår fick jag reda på att jag ska flytta hem efter jul, och anledningen är att de inte har råd att betala mig längre Obestämd det är väldigt blandade känslor eftersom en del av mig längtar hem så det värker i kroppen medan en annan del tycker att det är typiskt, nu när jag äntligen börjat trivas med ungen och trivas här Glad 


Men jag har redan fixat jobb där hemma så den delen har i alla fall löst sig! Det är inte världens mest glamourösa jobb men det är pengar! Kanske även blir som så att jag hittar en liten etta som jag kan ha råd med, men det får bli ett senare bekymmer. Någon som vill dela lägenhet med mig?!


Idag har jag ledigt hela dagen och därför är onsdagar mina favoritdagar! Var ute och sprang imorse, men hunden gav upp efterungefär halva turen haha stackarn börjar bli gammal! I eftermiddag ska jag till Southsea, måste gå till banken, hämta en tavla som Leon gjort. I helgen ska jag till stan och köpa de sista julklapparna! Har bara två kvar nu eftersom jag köpte till farmor och farfar igår Skrattande


Funderar på att gå och duscha nu, men det är så enkelt att bara fastna här vid datorn! Men nej nu måste jag skärpa mig.


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards