Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Maria - 26 november 2009 15:44

Sitter på golvet i Leons lekrum just nu, han käkar grissini medan jag skriver! Han vaknade för ca 1 timme sedan och var väldigt ledsen och sättet att få tyst på honom var att ge honom grissini haha väldigt användbart måste jag medge och det räcker inte med att ge honom en, nej helst ska han ha ca 3 i handen samtidigt!


Imorse lämnade jag honom på dagis som vanligt ocoh sedan följe Jims mamma till tågstationen för hon skulle åka tillbaka till Sheffield. Innan hon gick på tåget så gav hon mig £2 och sa att jag skulle köpa mig en kaffe någonstans Glad hon har tydligen berömt mig för att jag har så bra hand om Leon så det känns väldigt kul, synd bara att det är 16 arbetsdagar kvar för mig!


Jag ska fortfarnade åka tillbaka till Portsmouth den 6:e januari för att sedan flyga hem igen den 9:e januari, mest eftersom jag redan hade köpt biljetten men även för att jag ska kunna få hem alla mina grejer.


Ikväll ska jag träffa Ahad och vi hoppas på att få biljetter till att se New Moon eftersom vi fortfarande inte har sett den! Jag vill verkligen se den men det blev ju inte av i måndags som sagt eftersom varken Jim eller Mel kom hem i tid så att jag kunde gå Obestämd


Imorgon kommer Mel hem från Northwood där hon började på sin nya befattning i tisdags, så i veckorna nu så är det bara jag, Jim och Leon hemma. I helgen för min del så blir det att leta efter en resväska, köpa julklappar, lyssna på den nya Leona Lewis skivan samt se "My sister's keeper".


Om ett tag ska jag försöka ta ut Leon och Jasper men det beror helt på vädret som har bestämt sig för att vara väldigt trist nu för tiden sedan blir det att bada Leon och börja med hans middag och efter det har Jim förhoppningsvis hunnit hem så jag kan gå till Gunwharf och möta Ahad Skrattande


Puss & Kram  

Ovido - Quiz & Flashcards