Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Maria - 30 november 2009 22:44

I söndags skrev jag att jag blev irriterad över att de bad mig bada Leon för att mel "inte mådde bra", idag fick jag redan på varför. Hon hade tydligen varit ca 10 veckor gravid och fick missfall nu i helgen   och det var mening att hon skulle till barnmorskan idag för att boka ultraljud. Så nu har jag lite dåligt samvete men samtidigt så kunde ju inte jag veta det eftersom jag inte ens visste att hon var gravid! Tydligen så ser hon på det ur en filosofisk vinkel; att det förmodligen skedde för att det inte var mening att hon skulle ha barn nu eftersom hon nyss börjat ett nytt jobb som inkluderar resor till typ Djibouti och då behöver hon ta vaccin mot malaria, men det kan man inte göra om man är gravid! Jag är lite nere dock eftersom jag tycker att Jim och Mel är helt underbara föräldrar och Leon skulle må bra av att ha ett syskon. Men de har ju fortfaande lite tid innan de är för gamla.


Missade Top Model idag för att det är något fel på tv:n så det är bara vissa kanaler som fungerar, så nu sitter jag här å kollar på "I'm a celebrity get me out of here" vilket är lite som Robinson fast med kändisar haha. Är rätt kul emellanåt!


Imorgon ska jag springa en runda direkt efter att jag lämnat Leon på dagis och sen slutar Jim kl 16 så han är väl hemma framåt halv 5, men i gengäld så slutar han inte förrän kl 21 på onsdag >.< som tur är så är Leon på daigs till klockan 17 då, så det enda jag behöver göra då är att ge honom middag, bada honom och sedan lägga honom!


Nu är det dags att krypa till sängs!


Puss & Kram  

Ovido - Quiz & Flashcards