Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Direktlänk till inlägg 8 november 2009

8/11-09

Av Maria - 8 november 2009 16:29

Helgen har varit tråkig...som vanligt! I fredags fikade jag med en tjej från Saudi Arabien och hon var jättetrevlig, sen trodde jag att jag skulle fika med en tjej från Frankrike igår men det visade sig vara en kille från Saudi xD haha. Men vi fikade och han verkade väl trevlig fast lite blyg!


Idag är det söndag och jag har gjort absolut INGENTING idag, bara slappat framför tv:n eftersom jag inte mår riktigt bra (Mel och Leon är också sjuka), men hoppas att det bara är en kortvarig grej eftersom farmor kommer hit nästa helg och jag vill göra det mesta av hennes vistelse, inkluderat en natt i London!


Sitter och kollar på One Tree Hill just nu och ikväll blir det att kolla på The X-Factor för att se vem som åker ut !


Puss & Kram

 
 
Ingen bild

elin

9 november 2009 15:12

grät igår för att jag saknade dig och dom andra så mycket. det är först när människor försvinner från ens närhet man verkligen förstår hur mycket dom betyder och DU betyder väldigt mycket för mig :) räknar dagarna tills du kommer hem

 
Ingen bild

Maria

9 november 2009 19:21

aw älskade vän

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

VFU

Av Maria - 19 oktober 2011 13:11

Började min praktik den här veckan och det känns väl bra antar jag men är lite besviken på att jag bara har 4 engelska lektioner i veckan...mest med tanke på att jag ska hålla i 40 timmars undervisning i veckan :O jo men tjena!   Har bråkat med p...

Av Maria - 11 oktober 2011 10:30

Precis som sist så känns det långsamt bättre. Det som gäller är att hålla sig sysslosatt så inte tankarna går till älskling hela tiden. Igår var det jobb som gällde (gjorde grekisk sallad till 80 pers >.<) och idag ska jag skriva en litterär up...

Av Maria - 10 oktober 2011 23:30


Från vår romantiska middag i fredags <3  

Av Maria - 10 oktober 2011 13:20

Läste något bra igår: det bästa med långdistansförhållanden är känslan när man äntligen ses och allt känns så bra, men det gör lika ont varje gång man skiljs åt igen eftersom man inte vet när man kan ses nästa gång, jobbigt att sitta på ett tåg i 5,5...

Av Maria - 15 september 2011 11:29


  Idag är en bra dag för om några timmar får jag träffa älsklingen <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards