Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

Halloween

Av Maria - 31 oktober 2009 20:50

Gick upp kl 8 imorse för att mata hunden och katten samt ta ut hunden (ingen annan är hemma vilket suger eftersom "djuren" väcker en vid typ 7 >.<). Sedan skulle jag vara hos frisören kvart i 10, blev klippt av Sadie och är mucho nöjd! När jag var klar där så hade jag 2 timmar på mig att tvätta en maskintvätt samt leka med hunden innan det var mening att jag skulle möta Becky. Men som vanligt så sms:ade hon och sa att hon "inte mådde bra" så hon kunde inte gå ut ikväll >.< Så nu sitter jag här ensam i soffan och väntar på att The X-Factor ska börja! Lagade lite tortellini med kyckling och svamp till middag och flörtade lite en kille på vägen till Waitrose, haha han var utklädd till något som såg ut som en av Bröderna Fluff xD snygg var han iaf!


Saknar familj och vänner där hemma, hemlängtan blir bara värre när man blir besviken och i innan kände jag verkligen för att gråta men jag kan tänka mig att det verkligen hade skrämt barnen som kom hit för att tigga godis (Trick or Treat), kan ni tänka mig när jag öppnar dörren och ser ut som en gråtande tvättbjörn?! xD


Nä nu börjar The X-Factor, go Joe McElderry !!!


Puss och Kram

 
 
Ingen bild

You know.........

8 november 2009 01:05

Gråtande tvättbjorn that i like.

 
Ingen bild

Maria

8 november 2009 16:29

nej jag vet inte vem :O

 
Ingen bild

Jag

8 november 2009 19:32

Isaac obviously

 
Ingen bild

Maria

8 november 2009 22:25

jamen det är inte så himla lätt att gissa ;)

 
Ingen bild

.

9 november 2009 08:59

Joho >:(

 
Ingen bild

Maria

9 november 2009 19:22

jaha förlåt då :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

VFU

Av Maria - 19 oktober 2011 13:11

Började min praktik den här veckan och det känns väl bra antar jag men är lite besviken på att jag bara har 4 engelska lektioner i veckan...mest med tanke på att jag ska hålla i 40 timmars undervisning i veckan :O jo men tjena!   Har bråkat med p...

Av Maria - 11 oktober 2011 10:30

Precis som sist så känns det långsamt bättre. Det som gäller är att hålla sig sysslosatt så inte tankarna går till älskling hela tiden. Igår var det jobb som gällde (gjorde grekisk sallad till 80 pers >.<) och idag ska jag skriva en litterär up...

Av Maria - 10 oktober 2011 23:30


Från vår romantiska middag i fredags <3  

Av Maria - 10 oktober 2011 13:20

Läste något bra igår: det bästa med långdistansförhållanden är känslan när man äntligen ses och allt känns så bra, men det gör lika ont varje gång man skiljs åt igen eftersom man inte vet när man kan ses nästa gång, jobbigt att sitta på ett tåg i 5,5...

Av Maria - 15 september 2011 11:29


  Idag är en bra dag för om några timmar får jag träffa älsklingen <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards