Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Maria - 3 oktober 2009 18:25

Okej min plan om att försöka hitta vänner på stan idag blev det inget av! En blandning av att jag inte vågade och att jag inte hittade några som såg snälla ut, haha! Men nu har jag bestämt mig för att laga middag, dricka lite vin och sedan bege mig mot Gunwharf Quays för att ta mig ett glas vin och "hitta vänner", gud va patetiskt det låter men det är bara den bistra sanningen som jag måste ta tag i!

Till middag blir det stekt kycklingfilé med paprika, svamp, örter och creme fraiché! mums! Till det en Cabernet Sauvignon Blanc från Sydafrika! Men innan det är dags att börja med middagen så ska jag se klart avsnittet av Vänner som pågår just nu :)


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards