Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Maria - 2 oktober 2009 22:47

Dagar som dessa saknar jag den bästa ! <3

  

Av Maria - 2 oktober 2009 22:38

Hur skumt är det på en skala att hela veckan har vädret varit kanon, men imorn när jag hade tänkt ta med min bok och läsa på stranden så ska vädret givetvis vara dåligt >.< vad ska man då hitta på? Jag antar att jag skulle kunna gå till stan (tredje lördagen i rad) och vara driva omkring helt planlöst, men faktum är att det börjar bli lite tröttsamt faktiskt. Funderar på att typ göra bort mig och bara gå fram till något gäng och fråga om jag får vara med dem xD Hur lågt får man sjunka? Men ärligt talat så vet jag inte något annat sätt som jag ska hitta vänner på :S Jg pallar verkligen inte att sitta inne ännu en lördagskväll, I NEED BOOZE :P nej men jag behöver i alla fall få dansa och vara social med jämngamla människor :)

Så nu sitter jag här ensam i det stora huset och kollar på någon film som heter "Jerry Maguire", inte överdrivet bra direkt men det funkar!

Puss & Kram

  

Ovido - Quiz & Flashcards