Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Maria - 6 oktober 2009 19:44

Usch vilken allmänt tråkig dag! Det har regnat mest hela dagen och skitungen vägrade sova middag vilket innebar att jag har varit tvungen att leka med honom i 6 timmar !! :OJävligt6 tråkigt med tanke på att han inte pratar och när han leker så är han ganska våldsam och hårdhänt >.< Är verkligen helt slut, tur att han är på dagis hela dagen imorn!


Så med andra ord har jag hunnit med ungefär nada idag! Skrev mitt CV på engelska igår och jag blev ganska nöjd med det :D Mel ska dock gå igenom det med mig någon gång i helgen då hon tydligen är expert på att skriva CV:n! Min tanke är att jag vill hitta ett helgjobb (dagtid, så jag kan gå ut på kvällarna) så att jag kan hitta vänner förhoppningsvis !


Är fruktansvärt hungrig just nu men det verkar som att maten kommer dröja ett tag, suck! Idag blir det rostade grönsaker och kycklingklubba :D

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards