Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Maria - 28 oktober 2009 11:16

   Igårkväll åkte vi The Fast Cat över till Ryde på Isle of Wight. Där mötte vi Sharon och company för att äta middag på Weatherspoon, vilket förmodligen är världens billigaste pub! Jag fick till exempel 2 rätter och en pint Guiness för endast £7.98 vilket är helt otroligt Guld i mun, billigare måltid på en restaurang får man leta efter bra länge. Det ska väl tilläggas att maten faktiskt var god och inte bara billig Flört Det var kul att träffa Sharon (har inte träffat henne på ca 2 veckor), hon är lite som en extra mamma och hon vill ta hand om mig eftersom båda hennes söner går på universitet! Så jag gillar henne skarpt, en enkel människa som tänker på allas bästa!


Jag gillar onsdagar eftersom Leon är på dagis från halv 9 till 5 vilket innebär att jag kan ta det lugnt heeeela dagen! Hade tänkt cykla en runda om ett tag, men vet inte riktigt vart. Kanske in till stan eller till Gunwharf eller varför inte längs med havet?! Det är dock typiskt att både måndag och tisdag så har det varit soligt och hur härligt som helst, men idag när jag har hela dagen ledigt så är det givetvis mulet och grått! Min vanliga tur antar jag.


Sitter och lyssnar på BBC Radio 1, den ena programledaren är galnare än den andre. Men Chris Moyles tar nog ändå priset  Tungan ute Just nu är det dock Fearne Cotton med live lounge, vilket är väldigt bra!


Puss & Kram



Ovido - Quiz & Flashcards