Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Maria - 21 augusti 2008 17:51

började skolan igår och tänkte att vi skulle börja terminen med en dag då vi gick genom schemat osv. men oh noo här blev pang på rödbetan och lektioner hela dagen för att vi skulle tydligen gå efter schemat med det samma, så vi slutade halv 4 (dock skulle vi slutat 4 men vår samhällskunskaps lärare är underbar ! )


fick ett gkädje besked igår dock, nämligen att jag kommer få ha min favorit lärare i matte även nu i C-kursen, samma lärare som i A och B, så hiiiimla bra och detta gjorde dagen så mycket bättre !


har haft våra första psykologi lektioner...väldigt intressant måste jag säga, det är ju inget som är enkelt men detta känns väldigt intressant och då blir det genast mycket enklare.


känns tungt och huvudet är segt så här i början, men jag får se det från den ljusa sidan...DET ÄR BARA ETT ÅR KVAR TILL STUDENTEN !!!

hur underbart känns inte det liksom ! :D


mamma å pappa är i USA just nu (lyllos) så farmor bor här vilket iofs är kul, men hon börjar bli så gammal så hon hör dåligt, är på dåligt humör för det mesta och är allmänt tråkig bara :/

positiv är dock att hon lagar väldigt god mat ! haha

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Släng in ett meddelande!


Ovido - Quiz & Flashcards