Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Maria - 11 augusti 2008 19:40

haha påminn mig om att aldrig gå ut med folk från jobbet igen !

det började på jobbet där bjöds det på shots och drinkar, vidare till club 9 (och jag är 21 bara så ni vet haha) och jävlar va det bjöds på dricka hela tiden! Klockan 3 somnade jag full i min säng och jag hade inte spenderat en spänn på hela kvällen! haha en väldans rolig kväll, vissa saker kanske är bäst att glömma :O (A) men det borde absolut göras om :)


meningen var att vi skulle bokat bussbiljetter till skåne idag, men så blev det icke. dock så tog jag jag i saker och ting när jag kom hem och ringde både farmor och farfar och min kusin. så boende är klart! min kusin lät dock väldigt skeptisk när jag sa att jag skulle ta med 2 kompisar, han typ: ehhh jahaaaa...men ja det är väl okej. haha stackars lilla honom (eller inte så liten, han ska ju fylla 21 i år), men skitbra att boende är kirrat och det handlar ju faktiskt bara om en natt :D

 nu ska jag bara få mupparna att bestämma sig ngn gång så vi kan boka biljetter, jag får i alla fall gratis skjuts hem! farmor ska nämligen komma upp hit på tisdag eftersom mamma och pappa åker till USA på onsdag (tror jag ?) haha så jag ska åka bil hem på tisdag!

de andra två ska åka hem redan på lördag, men jag sover en natt till i malmö och åker till farmor och farfar på söndag :D

ska bli väldans skoj !

Av Maria - 11 augusti 2008 17:54

gör som jag å bli medlem:


http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=64211

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Släng in ett meddelande!


Ovido - Quiz & Flashcards