Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Maria - 11 december 2008 08:29

idag bär det av till Stockholm för att sova där en natt sedan imorn går flyget till London kl 7.25 JIPPIE! imorn blir det först shopping (!) och på kvällen blir det middag på en italiensk restaurang med Jim, Mel och Leon samt typ 12 pers till :O ska bli väldans trevligt!

på lördag är dopet av Leon :) efter dopet ska vi till Jims regemente för att äta lite buffé och så!

vet inte riktigt vad vi ska hitta på på söndag men planet lyfter inte förrän typ halv 8 på kvällen engelsk tid :O men det är ju London, så det lär ju inte bli svårt att döda lite tid där !


ska vara i skolan snart, matte c >.< sitter dock och filar på min psykologi hemtenta just nu! det går tyvärr inge vidare, haha. och jag som måste skicka in idag om jag vill få fler kommentarer innan den ska vara klar !?!


ska till läkaren kl 14 i eftermiddag, då kommer dommen för att se om antibiotikan hjälpte mot njurbäcken inflamationen ! nervigt! om den inte har försvunnit känns det som om det blir jobbigt :S men jag försöker tänka positivt eftersom jag faktiskt inte har haft några symptom sen precis i början av antibiotika kuren ! :D


puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards