Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Maria - 9 december 2008 17:25

jag måste ju bara säga att jag verkligen älskar pepparkaksfilen från Falköpings Mejeri! den smakar helt underbart!


hyffsad dag idag som började med körlektion 20 över 7 imorse! tur att man blir så glad av att köra annars hade jag aldrig pallat att dra mig upp ur sängen så tidigt, haha. lektionen gick ganska bra, fick öva på start i backe och nästa onsdag blir det att backa en massa ! ojoj hoppas det går bra!


borde kanske plugga på psykologi hemtentan, men det känns inte direkt lockande skulle helst av allt vilja åka till Tjust Rehab för att träna och sola, men nej nej det blir nog plugget som vinner den kampen (A)


inget kul på tv ikväll heller :S usch...då har jag inte en en ursäkt för att inte plugga hahaha!

borde kanske börja fundera på vilka kläder jag vill ha med mig till London i helgen!?!


Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards