Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg under december 2009

Av Maria - 4 december 2009 17:02

Skriver inte fran min dator och maste darfor skriva pa "engelska" haha. Tog den har datorn for att den ar typ hundra ggr snabbare an min och jag orkade inte starta min >.<


Dagen har gatt at till att storstada huset (mest eftersom att jag dels hade tid till det men aven eftersom Lorna kommer pa sondag och jag vill inte att hon ska ngt att klaga pa, moaha). Fast med det sagt sa lar hon formodligen hitta ngt som ar fel i alla fall! Det tog 5 javla timmar att stada, jag putsade till och med fonstren pa bottenvaningen. Sedan var jag ju tvungen att vara hemma mellan 8 och 12 eftersom det skulle komma hit en glasmastare och satta in kattluckan, men tror gubbhelvetet kom eller!? Nar jag val "fick" ga ut sa tog med Jasper till "the seafront" och lekte med honom och efter det sa var det min tur att motionera lite! Blev att springa ca 5 km och jag maste tillagga att 5 km borjar kannas som en bra distans. Som beloning blev att ett varmt bad samtidigt som jag laste senaste Cosmopolitan!


Men nu ska jag bege mig till Waitrose for att kopa ngt gott att dricka och ngt att mumsa pa ikvall nar "I'm a celebrity..." avgors! Det star mellan Kim (programledare for det engelska Rent Hus), Jimmy (proffesionel biljardspelare) och Gino (tv-kock). Min personliga favorit ar Gino for att han ar verkligen hur rolig som helst och det skadar ju inte att han ratt sa snygg med!


Ska bara fona haret (vill ju inte att ska frysa nu nar det faktiskt blivit ganska kallt har)!


Puss & Kram  

Av Maria - 2 december 2009 20:57

Finns inte så mycket att skriva eftersom det inte har hänt så mycket de senaste dagarna! Jag använder ju bloggen mest i syfte för att skriva av mig och så vidare. Idag hade jag sovmorgon vilket var väldigt välkommet och sedan behövde jag ju inte hämta Leon förrän kl 17, så dagen har varit väldigt chill. Imorgon ska de andra flyga till Madrid så Jim och Leon ska åka härifrån ca halv 1 och därför ska jag hämta Leon kl 12 från dagis.


Nu ska jag å Jim äta middag snart och sen blir det väl sängen haha!


Puss & Kram  

Ovido - Quiz & Flashcards