Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Direktlänk till inlägg 15 december 2009

Stackars liten

Av Maria - 15 december 2009 19:40

Stackars lilla Leon håller på att få nya tänder och har därför inte mått så bra sedan i söndags. Han har feber och ont så han är gnällig mest hela tiden det lilla pyret! Idag var han så utmattad att han somnade lutad mot mig och där sov han i säkert en timme vilket måste vara ett tecken på att han faktiskt känner sig trygg hos mig :D


Och stackars Jasper har nu fått medicin mot sin reumatism och han får inte leka med sin leksak längre :/ nu får han nöja siog med längre promenader och simning eftersom vetrinären sa att hans leder inte mår bra av att sprinta så som han gör när man kastar leksaken åt honom!


Jag följde med Jim på Mamafit idag igen! Det är faktiskt hur kul som helst även om man inte har en bäbis i barnvagn, haha. Idag körde vi styrka blandat med att springa. Så när jag sprang så körde min partner styrka och när jag kom tillbaka så bytte vi! Vid ett tillfälle fick jag hoppa upp och ner på en bänk vilket genast tog mig tillbaka till alla de där inomhusfotbollspassen då Anders och Stefan fullkomligt PLÅGADE oss genom att tvinga oss att köra step-up >.< haha men det var väl en bra känsla eftersom jag faktiskt gillade de där åren när jag tränade fotboll och jag vill ju spela igen!


Imorgon ska jag fika med Ahad när hon är klar med sina prov! Det blir väl Costa eller något, haha. Sedan ska jag förmodligen hjälpa Jim att slå in alla deras julklappar eftersom jag råkade säga att jag ÄÄLSKAR att slå in julklappar haha.


Lorna bitchar som vanligt! Jag har nyss duschat och tog därför på mig pyjamas eftersom jag kände att det inte direkt är någon idé att ta på sig nya kläder när klockan är 7 på kvällen och man inte ska iväg någonstans! Och då läte det ju som så; VA!? HAR DU REDAN PYJAMAS PÅ DIG!? SKA DU INTE ÄTA NÅGON MIDDAG? och kollar på mig som om jag var dum i huvet. Kan inte kvinnan bara gå å dra något gammalt över sig!? Som tur är så åker de härifrån fredag morgon, så det ska bli vääääldigt skönt!


4 dagar kvar tills det är söndag btw!!!


Puss & Kram  

 
 
Ingen bild

elin

16 december 2009 13:26

vem är lorna ?

 
Ingen bild

Maria

18 december 2009 13:12

det ar mels mamma >.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

VFU

Av Maria - 19 oktober 2011 13:11

Började min praktik den här veckan och det känns väl bra antar jag men är lite besviken på att jag bara har 4 engelska lektioner i veckan...mest med tanke på att jag ska hålla i 40 timmars undervisning i veckan :O jo men tjena!   Har bråkat med p...

Av Maria - 11 oktober 2011 10:30

Precis som sist så känns det långsamt bättre. Det som gäller är att hålla sig sysslosatt så inte tankarna går till älskling hela tiden. Igår var det jobb som gällde (gjorde grekisk sallad till 80 pers >.<) och idag ska jag skriva en litterär up...

Av Maria - 10 oktober 2011 23:30


Från vår romantiska middag i fredags <3  

Av Maria - 10 oktober 2011 13:20

Läste något bra igår: det bästa med långdistansförhållanden är känslan när man äntligen ses och allt känns så bra, men det gör lika ont varje gång man skiljs åt igen eftersom man inte vet när man kan ses nästa gång, jobbigt att sitta på ett tåg i 5,5...

Av Maria - 15 september 2011 11:29


  Idag är en bra dag för om några timmar får jag träffa älsklingen <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards