Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 28 september 2008

!

Av Maria - 28 september 2008 22:02

Man måste ju älska skärgården, finns inget vackrare speciellt inte om hösten!

Av Maria - 28 september 2008 19:17

Helgen har varit superbra!


I fredags var vi ett gäng som drog ut till Emils stuga där vi gick en mysig höstpromenad, lagade jättegod mat tillsammans och kolla film :D. Åkte hem i lördags morse, trött men glad!


Övningskörde i ca en timme i lördags med mamma! körde först ut till Lysingsbadet och vände, sedan körde jag ut mot Segersgärde och vände. Avslutningsvis körde jag till mammas jobb för att öva på att hitta dragläget i nerförsbacke, väldigt klurigt må jag säga, men kom på knepet efter ett tag!


Idag blev det en golfrunda med far och bror! Massa skoj, dock så är man ganska så sliten efter 18-hål! Det gick inte jättebra, men bättre än förra helgen! Efteråt fick jag köra hem, det blev dock inte alls bra vid ett tillfälle då det var någon jubelidiot som körde på fel sida av vägen så vi var hur nära som helst att krocka! Shit vilken puls alltså, men nu har jag fått känna på de också, det hade ju inte varit mitt fel direkt om vi faktiskt hade krockat!

Ovido - Quiz & Flashcards