Det är ingenting fel med förändring, bara den går i rätt riktning

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Maria - 6 november 2008 16:23

Tillbaka i skolan i måndags efter ett vääääldigt skönt och härligt lov, hade dock gärna haft minst en vecka till! Spenderade hela veckan och farmor och farfar, där var vi i Helsingborg en dag, Köpenhamn en dag, Kristianstad en dag och på fredagen var jag och Caisa å bowlade med alla systrarna Telander MYS ! Haha på bussen hem såg jag killen jag var SUPERKÄR i när jag gick i

1:an, 2:an och 3:an, han såg inte ett dugg annorlunda ut men min smak på killar måste ha förändrats för helt plötsligt tyckte jag att han inte var så jättesöt längre xD! HAHA


Ganska skön vecka denna veckan nästan inget skolarbete, förutom att jag höll mitt svenska tal i måndags och nu på eftermiddagen har jag skrivit en Character reference till engelskan imorgon. Imorgon hoppas alla på att få tillbaka våra fruktade filosofi prov :S hoppas att det blir bra!


Imorn kväll blir det mys hemma hos Linnéa med god mat, roligt sällskap, Idol och någon bra film! Ser fram emot det massa ! :D


Borde dra iväg å träna nu, men känner ingen direkt motivation, är trött, slö och slut i huvudet. Får se om mamma är pepp på att följa med när hon kommer hem vid halv 7 (vilket inte är särskilt sannolikt), annars blir det att träna imorn och på lördag!


Pöss & kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Släng in ett meddelande!


Ovido - Quiz & Flashcards